Serwis – kompleksowa obsługa w niezależnym serwisie.

Warsztat niezależny może dokonywać przeglądów w trakcie gwarancji. Nie powoduje to utraty gwarancji zgodnie z przepisami unijnymi. ASO nie może potem odmówić honorowania gwarancji z powodu wykonania przeglądu w niezależnym serwisie.

Nasz serwis wyposażony jest w nowoczesne urządzenia diagnostyczne obsługujące wszystkie modele BMW.

Dysponujemy sześcioma stanowiskami serwisowymi i dwoma do diagnostyki.

Posiadamy magazyn podręczny części zamiennych najpotrzebniejszych zamienników jak również oryginalnych części BMW. Doświadczenie nasze pozwala nam na wyselekcjonowanie części, które można zastąpić doskonałymi zamiennikami producentów niemieckich na pierwszy montaż.
Wszystkie części montowane przez naszych mechaników posiadają roczną gwarancję.

Nasi doświadczeni mechanicy z wieloletnim stażem pomogą znaleźć usterkę i ją naprawić.

Naszym celem nadrzędnym jest satysfakcja klienta i radość z jazdy samochodem BMW bez żadnych usterek.

Wykonujemy:

  • przeglądy okresowe, gwarancyjne i pogwarancyjne
  • pełna diagnostyka komputerowa
  • naprawy mechaniczne
  • naprawy blacharsko-lakiernicze
  • przeglądy przed zakupem
  • regeneracja turbin
  • regeneracja filtra DPF
  • pełen serwis klimatyzacji
  • czyszczenie wtryskiwaczy na samochodzie
  • holowanie 24h
  • wymiana opon i przechowanie

Regeneracja zapchanego filtra DPF

Przyczyna: samochody z silnikiem diesla poruszające się głównie w trybie miejskim nie spalają w filtrze DPF gromadzących się cząsteczek sadzy ze względu na niską temperaturę.

Skutek: Zapycha się filtr DPF. Prowadzi to do utraty mocy, zwiększenie zużycia paliwa, podwyższa się poziom oleju w silniku. Komputer włącza  program regenerujący, podczas którego wtryskiwana jest większa ilość paliwa, by wytworzyć wyższą temperaturę spalania. Jednak podczas poruszania wyłącznie w ruchu miejskim, przy długich korkach regeneracja automatyczna nie jest możliwa.

Rozwiązanie problemu: Regeneracja filtra DPF środkami firmy TUNAP (Niemcy)

Procedura czyszczenia: Najpierw wymontowujemy czujnik temperatury lub ciśnienia na wydechu. Poprzez dostępny teraz otwór wprowadzamy sondę, przez którą bezpośrednio na filtr wtryskujemy preparat czyszczący TUNAP MP 131. Po 10 minutach powtarzamy wtryskiwanie preparatu czyszczącego tak by mieć pewność, że dokładnie rozpuści wszystkie sadze. Następnie spłukujemy preparatem TUNAP MP 132 dzięki czemu rozpuszczona sadza zostaje rozłożona po całym filtrze tak, że może zostać spalona w zwykłym procesie regeneracji. Po zamontowaniu czujnika temperatury i manualnego włączenia procedury regeneracji należy wykonać jeszcze jazdę próbną ok. 20 min.

Zalety: Proces czyszczenia jest przyjazny dla środowiska. Rozpuszczone cząstki sadzy są spalane na popiół a preparat do oczyszczania odparowuje całkowicie.

Odbudowuje pełną sprawność filtra cząstek stałych.

Gwarancja na wyczyszczony filtr DPF 12 miesięcy.

Wymiana zapchanego filtra DPF nie jest już konieczna.

Koszt regeneracji (690,- zł) wielokrotnie niższy od wymiany na nowy filtr DPF.

Procedura może być przeprowadzona we wszystkich samochodach z filtrem DPF.

 

Czyszczenie bezpośrednie układu paliwowego Diesel, Benzyna, Benzyna + gaz

 

Diesel

Na wtryskiwaczach umiejscowionych w komorze spalania zalegają resztki paliwa powstałe w procesie oksydacji. Przez różną jakość paliwa, dodatki biopaliw i szczególne obciążenia układu paliwowego warunkami klimatycznymi oraz jazdą na krótkich dystansach powstają złogi i zażywiczenia na zaworach wtryskowych i wtryskiwaczach.

Efektem jest występowanie niektórych poniższych objawów:

  • Nierówna praca silnika na biegu jałowym oraz stuki
  • Nadmierne zużycie paliwa
  • Zmniejszona moc silnika
  • Zwiekszenie pawstawania dymu i sadzy
  • Utrudniony rozruch na zimnym silniku
  • Silny rozwój sadzy

Rozwiązaniem jest czyszczenie układu paliwowego i układu wtrysków preparatami Diesel Tunap MP 134, MP 135, MP 127

Zalety preparatów czyszczących:

  • Oczyszcza cały układ paliwowy. Skutecznie usuwa złogi i zażywiczenia na zaworach wtryskowych i wtryskiwaczach.
  • Zapewnia równomierny promień wtrysku, spokojny bieg jałowy
  • Redukuje nadmierne zużycie paliwa
  • Zmniejsza powstawanie dymu przede wszystkim przy maksymalnym obciążeniu poprzez spalanie cząsteczek pozbawionych sadzy.
  • Paliwo zostaje dokładnie wtryskiwane do komory spalania

Koszt czyszczenia 350zł

Benzyna, Benzyna + gaz

Preparat MP 133 dostosowany do silników benzynowych z wtryskiem bezpośrednim o większej skuteczności czyszczenia zapewnia precyzyjne osadzenie się zaworów.

Zalety:

  • Usuwa najbardziej uporczywe złogi w komorze spalania.
  • Usuwa osady na trzonkach zaworów wylotowych

Zastosowanie:

  • Przy złej kompresji
  • Przy problemach z pobieraniem gazu
  • Przy nierównej pracy silnika
  • Przy problemach z rozruchem
  • Przed pomiarami spalin

Prezentacja wideo

Koszt czyszczenia 350zł

Cennik usług
  koszt cześci koszt cześci koszt cześci koszt roboc. czas pracy
  E60 E90 E39 wszystkie wszystkie
serwis olejowy 440 330 330 64 30
wymiana f.klimat. 220 110 120 16 10
wymiana sep.oleju 240 240 80 112 40
wymiana płynu ham. 40 40 40 80 30
przegląd kompl.kontr 0 0 0 128 40
wymiana klocków 360 360 300 96 45
wymiana tarcz i klocków 1180 1180 860 160 60
serwis klimatyzacji 0 0 0 99 40
test komp.kas.błędów 0 0 0 128 30
wymiana świec żarowych 450 300 420 188 90
układ dolotowy czyszcz. 120 120 80 316 180