PRZEGLĄD PRZED WAKACJAMI – CZERWIEC 2019 GRATIS!
15-punktowy przegląd:
WYMIANA ROZRZĄDU CZERWIEC 2019 - silniki N47
koszt robocizny - 1800*
koszt części kpl. 23 pozycje – 1800
WYMIANA ROZRZĄDU CZERWIEC 2019 - silniki N20
koszt robocizny - 1600*
koszt części kpl.22 pozycje – 1700
CZYSZCZENIE UKŁADU DOLOT-WYDECH
kolektor ssący - 250
EGR - 100
DPF – 400
DOOR TO DOOR – 100,-
SAMOCHÓD ZASTĘPCZY NA CZAS NAPRAWY – 100,-/dzień
Warsztat niezależny może dokonywać przeglądów w trakcie gwarancji. Nie powoduje to utraty gwarancji zgodnie z przepisami unijnymi. ASO nie może potem odmówić honorowania gwarancji z powodu wykonania przeglądu w niezależnym serwisie.
Nasz serwis wyposażony jest w nowoczesne urządzenia diagnostyczne obsługujące wszystkie modele BMW.
Dysponujemy sześcioma stanowiskami serwisowymi i dwoma do diagnostyki.
Posiadamy magazyn podręczny części zamiennych najpotrzebniejszych zamienników jak również oryginalnych części BMW. Doświadczenie nasze pozwala nam na wyselekcjonowanie części, które można zastąpić doskonałymi zamiennikami producentów niemieckich na pierwszy montaż.
Wszystkie części montowane przez naszych mechaników posiadają roczną gwarancję.
Nasi doświadczeni mechanicy z wieloletnim stażem pomogą znaleźć usterkę i ją naprawić.
Naszym celem nadrzędnym jest satysfakcja klienta i radość z jazdy samochodem BMW bez żadnych usterek.
Wykonujemy:
Przyczyna: samochody z silnikiem diesla poruszające się głównie w trybie miejskim nie spalają w filtrze DPF gromadzących się cząsteczek sadzy ze względu na niską temperaturę.
Skutek: Zapycha się filtr DPF. Prowadzi to do utraty mocy, zwiększenie zużycia paliwa, podwyższa się poziom oleju w silniku. Komputer włącza program regenerujący, podczas którego wtryskiwana jest większa ilość paliwa, by wytworzyć wyższą temperaturę spalania. Jednak podczas poruszania wyłącznie w ruchu miejskim, przy długich korkach regeneracja automatyczna nie jest możliwa.
Rozwiązanie problemu: Regeneracja filtra DPF środkami firmy TUNAP (Niemcy)
Procedura czyszczenia: Najpierw wymontowujemy czujnik temperatury lub ciśnienia na wydechu. Poprzez dostępny teraz otwór wprowadzamy sondę, przez którą bezpośrednio na filtr wtryskujemy preparat czyszczący TUNAP MP 131. Po 10 minutach powtarzamy wtryskiwanie preparatu czyszczącego tak by mieć pewność, że dokładnie rozpuści wszystkie sadze. Następnie spłukujemy preparatem TUNAP MP 132 dzięki czemu rozpuszczona sadza zostaje rozłożona po całym filtrze tak, że może zostać spalona w zwykłym procesie regeneracji. Po zamontowaniu czujnika temperatury i manualnego włączenia procedury regeneracji należy wykonać jeszcze jazdę próbną ok. 20 min.
Zalety: Proces czyszczenia jest przyjazny dla środowiska. Rozpuszczone cząstki sadzy są spalane na popiół a preparat do oczyszczania odparowuje całkowicie.
Odbudowuje pełną sprawność filtra cząstek stałych.
Gwarancja na wyczyszczony filtr DPF 12 miesięcy.
Wymiana zapchanego filtra DPF nie jest już konieczna.
Koszt regeneracji (690,- zł) wielokrotnie niższy od wymiany na nowy filtr DPF.
Procedura może być przeprowadzona we wszystkich samochodach z filtrem DPF.
Czyszczenie bezpośrednie układu paliwowego Diesel, Benzyna, Benzyna + gaz
Diesel
Na wtryskiwaczach umiejscowionych w komorze spalania zalegają resztki paliwa powstałe w procesie oksydacji. Przez różną jakość paliwa, dodatki biopaliw i szczególne obciążenia układu paliwowego warunkami klimatycznymi oraz jazdą na krótkich dystansach powstają złogi i zażywiczenia na zaworach wtryskowych i wtryskiwaczach.
Efektem jest występowanie niektórych poniższych objawów:
Rozwiązaniem jest czyszczenie układu paliwowego i układu wtrysków preparatami Diesel Tunap MP 134, MP 135, MP 127
Zalety preparatów czyszczących:
Koszt czyszczenia 350zł
Benzyna, Benzyna + gaz
Preparat MP 133 dostosowany do silników benzynowych z wtryskiem bezpośrednim o większej skuteczności czyszczenia zapewnia precyzyjne osadzenie się zaworów.
Zalety:
Zastosowanie:
Koszt czyszczenia 350zł
koszt cześci | koszt cześci | koszt cześci | koszt roboc. | czas pracy | |
E60 | E90 | E39 | wszystkie | wszystkie | |
serwis olejowy | 440 | 330 | 330 | 64 | 30 |
wymiana f.klimat. | 220 | 110 | 120 | 16 | 10 |
wymiana sep.oleju | 240 | 240 | 80 | 112 | 40 |
wymiana płynu ham. | 40 | 40 | 40 | 80 | 30 |
przegląd kompl.kontr | 0 | 0 | 0 | 128 | 40 |
wymiana klocków | 360 | 360 | 300 | 96 | 45 |
wymiana tarcz i klocków | 1180 | 1180 | 860 | 160 | 60 |
serwis klimatyzacji | 0 | 0 | 0 | 99 | 40 |
test komp.kas.błędów | 0 | 0 | 0 | 128 | 30 |
wymiana świec żarowych | 450 | 300 | 420 | 188 | 90 |
układ dolotowy czyszcz. | 120 | 120 | 80 | 316 | 180 |